2 Mayıs 2013 Perşembe

    BİR KAYNANA FACİASI : BOYS OWER FLOWERS :) 
Boys ower flovers bugune kadar izledigim kore dizilerinin içinde favorim olmakla birlikte kore dünyasına adım atmamı saglayan dizidir.bu çekik gözlü tatlı insancıklarla bu dizi sayesinde tanıştım ve bence dizi o kaba geum jan di ye rağmen kesinlikle muhteşemdi...gelelim dizinin konusuna...bu yazım spoiler içerebilir diziyi izlemeden okuyanlar sonra bana kızmasın.gerçi bazı insanların spoiler okumadan dizi izlemediğinide biliyorum :)
  Dizi esas kızımız Geum jan di nin kahramanlık yapıp , Shinwaa lisesindeki F4 adlı çetin grubun elinden kaçmaya çalışırken kendini intihar eden bir genci kurtarmasıyla başlıyor.Bu sayede çok prestijli Shinwa Lisesine kabul ediliyor ve dizi burdan sonra heycanlı hae gelmeye başlıyor.magrur,masum,haksızlıga gelemeyen ve sinirli kızımız Jandi okulun F4 adlı çok yakışılı pek çok hayranı olan  grubuna dolayısıyla benim aşkım balböceğim ve grubun lideri GU JUN PYO ya (ki kendisi su alttki çooook yakışıklı kişidir:D) savaş açar.Gu jun pyo da Korenin neredeyse tamamına sahip çok prestijli br ailenin tek oglu olmakla birlikte şirketlerin varisidir.Sonuç olarak Jandi ve Jun pyo savaşırken birbirlerine aşık olurlar. zaten en büyük aşklar nefretle başlar değil mi :)Ama jandi fakir hatta fakirinde fakiri oldugu için jun pyo nun kokmuş annesi bu kızı ogluna layık görmez ve asıklarımızın basına jun pyo yu zorla baskasıyla evlendirmeye calışmakta dahil türlü bela acar.gu jun pyo ve jandi bir dargın bir barışık gözlerden uzak, aşklarını kaplerinde yasamaya calısırlar. tabii bu aşkta F4 ün diger üyeleri benim ex aşklarım Yoon ji hoo,Son yi jung ,Song woo bin ve Jandi nin kankası enn yakın arkadaşı Ga Eul un yardımlarını yadsıyamayız.Ben az anlattım ama izlerken aynı anda hem gülüp hem agladıgım muhteşem bir diziydi.o gu jun pyo nun kıvırcık sacları, yi jung ın gülümsemesi, woo bin in artist hareketleri ve jan di nin yemek yeme şekilleri beni kendine bağladı, hasta etti ve diziyi üç günde bitirdim.:) 25 bölümcük bu güzel mi güzel dizide sinirden yada gülmekten yada ağlamaktan (görüyorsunuz duygu degişimi çook) kendinizi kaybedebilirsiniz amann bilgisayarlara dikkat kırılmasın...:D
 Şimdi dizinin en sevdigim karelerinden bir kaçı ve oyuncular:D:D



Bu bizim harika kıvırcık marulumuz canımız ciğerimiz dediğim dedik gu jun pyo muz :) nam-ı değer LE MİN HO :D yerim senii :)





 Bu da bizim Geum jandi miz.Gu jun pyo nun bitaneeecik aşkı :) gu jun pyo bu kıza aşık diye bu kıza gıcık oluyorum :)Kızımızn gerçek adı Koo hye sun.


 Bu acıların çocugu platonik aşık Yoon ji hoo :) yavrum yavrum dizide en çok ona acıdım ben :) Nam-ı değer Kim hyun joong :)                                                                      




Bu bizim uslanmaya yüz tutmuş ga eul a asık olmaya baslayan asabi çapkınımız Son yı jung :D Nam-ı deger....Kim BUM :)









                                                                                                       
 Budaa bizim kabadayı artist mafya prensii çapkın F4 ün yoo yoo adamım diyerek gezen Woo bin yani Kim joon :D



İşte dizinin masum,aşkı ararken yi jung a rastlayan sanslı kızı Jan di nin kanka sı Ga eul yaniiiiii..Kim so eun.













                                                             
 İşte bu kadında kötülerin kötüsü beni gıcık aldığım kadın Jandinin kaynanası.ıyyyy :)







Kesinlikle İzlemelisiniz.Okudugunuz için teşekürler sizi seviyorum :D:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder