7 Mayıs 2013 Salı

  Tutmayınn Benii Ulenn :)

Öhööm öhööm...Evet degerli okurlarım (okuyan varsa tabi) blog işinde çok yeni oldugum için hergün yeni bişey paylaşasım hayatımda ne varsa ayaklarınıza dökesim geliyor..Bunun için ipimi salıvermeye canım ne isterse onu yazmaya karar verdim.Nasıl olsa beni susturacak birileri yok..Yok demi :) Sanırım blog işi sabır işi. Bense bir an önce sizinle kaynaşmak istiyorum.Ee gencim kanım kaynıyo tabii :) Burada izlediğim,izlemekte olduğum Kore dizi,filmlerini bir kitap kurdu olduğum için okudugum ve okumanızı istediğim kitapları sizlerle paylaşacağım.Eğer hayalgücünüzün sınırlarını zorluyorsanız,aşka inanıyor ama onu bi türlü bulamıyorsanız,gizli gizli roman,şiir ,hikaye yazıyor ancak bunu insanlarla paylaşmıyorsanız,kendinize uygun sadece bir iki arkadaş bulabiliyorsanız, gülmeyi ağlamaya tercih ediyor ,acılarınızı içinizde yaşıyorsanız, insanları güldürmeyi seviyor,sürekli geyik yapıp,dalga tutuyorsanız  ve son olarak fantastik şeylerden hoşlanıyorsanız bence beni seversiniz yaa :)Hepsini yapmanıza gerek yok birini bile yapsanız yeter.Hatta yapmasanız da olur ben sizi gene severim:) Simdi bana soracaksınız Kore kızı sen kendini tanıttın sonra bide bilmiş bilmiş dizilerle ilgili yorumlarını paylaştın ee tekrar neden kendini anlatıyorsun diye..Güzel soru.Blogları gezdikçe şunu farkettim kişiliğini kendime benzettiğim anlatımını samim bulduğum insanları okumayı daha çok sevdim.Sonra ilk yazımda kendimi yeterince tanıtamadığımı farkettim.İşte bu yüzden geçtim klavyenin başına.Aslında insanlar beni sevsin diye özel bir isteğim yoktur.Ancak bildiğiniz gibi burası öyle bir ortam ki sevilen insanları görünce düşüncelerini bu kadar rahat paylaştıklarını ve yorumlarını görünce sevilesim geldi napiimm :) Neyse gene çook konuştum en iyisi susayım ben sizi seviyorum blogcanlar kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder